Klanten kopen jouw product niet om jou een plezier te doen. Ze kopen jouw product omdat je daarmee hun business en leven beter maakt.Frank Serraarens

Leer hoe klanten jou en van jou kopen zonder dat je hoeft te verkopen

Soort
Workshop en persoonlijke resultaat coaching.

Duur
2 dagen + tussentijds persoonlijke coaching.

Resultaat
Na de training:

  • Ken je de principes van de gunfactor en door deze in te zetten vergroot je jouw  gunfactor;
  • Heb je een succesvolle gespreksmethodiek voor al je klantgesprekken;
  • Ben je bewust hoe jouw positieve mindset direct invloed heeft op de koopbeslissing van een klant;
  • Weet je hoe je jezelf motiveert als het tegenzit en neem je met zelfzekerheid massa actie;
  • Leer je hoe je klanten waardebewust maakt i.p.v. prijsbewust;
  • Heb je geleerd hoe je (prijs)bezwaren voorkomt en hoe je er effectief mee omgaat.

Inhoud
In twee dagen leer je hoe jij je invloed vergroot op een positieve koopbeslissing van klanten. Met een positieve mindset ga je op je gemak en zelfzeker je gesprekken in. Je merkt na de eerste dag al een verschil in je gevoel van zelfvertrouwen.

Locatie en data
In company en individueel.

Tijdstip
9.00 – 16.30 uur.

Max. deelnemers
Maximale deelname 12.

Wat deelnemers zeggen:

Onze business groeit
Frank is een professional en fantastisch om mee samen te werken. Door onze samenwerking met Frank zijn wij ons eigen businessmodel en klanten beter gaan begrijpen. Frank practices what he preaches. Moeiteloos heeft Frank zich verdiept in onze business en onze verkoop-obstakels. Door Frank zijn wij gestopt met verkopen en gestart met helpen. Het resultaat is dat wij eerder deals sluiten, onze business groeit en onze klanten meer tevreden zijn. Waardoor ook de business van onze klanten groeit.Alexander Heemskerk en Corneel Bor van Buro Coen

Frank was mijn trainer tijdens de interne trainingssessies bij Tempo-Team. Ontzettend bevlogen trainer die tijd maakt voor elk individu en iedereen meeneemt in zijn enthousiasme. Enorme vakkennis en ervaring waardoor hij altijd met relevante voorbeelden komt die authentiek zijn. Wat ik van Frank heb mogen leren breng ik dagelijks in de praktijk en dat heeft me inmiddels al veel opgeleverd op het gebied van relatiebeheer, het openen van deuren bij prospects en nieuwe business.
Marc Gerards, Senior Sales Intercedent bij Tempo-Team

Maak je POINT! Frank heeft mijn verkoopteam in de afgelopen maanden begeleid van reactief naar actief. Al vele jaren volgen wij trainingen, maar nog nooit heeft iemand in zo’n korte tijd helder gemaakt dat je zelf verantwoordelijk bent voor je succes en dat kleine veranderingen al heel veel succes kunnen hebben. Sinds Frank zijn aanwezigheid zijn de (verkoop) successen aantoonbaar verbeterd. Frank laat zien dat ieder bedrijf zijn eigen unieke (verkoop) POINT heeft.Albert van Reeuwijk, directeur Confidum en Hypotheekshop.

Ik had vijf jaar geleden aan het begin van mijn zzp carrière moeite met verkopen, had daar een vooroordeel over. Jij turnde mijn mindset om. “Je komt niks halen Oscar maar juist wat moois brengen. 😀 Dat heeft geholpen. Nu kan ik ‘verkopen’ ook zien als ‘vreugde delen.Oscar Voskuilen, ondernemer.

De training is gericht op het principe: “Ik ben de klant.” De lange termijnrelatie met de klant staat centraal. Met een gezonde dosis zelfspot, inlevingsvermogen, enthousiasme en puttend uit zijn eigen ervaring heeft Frank mij weten te raken en geholpen in mijn verdere bewustwording klantgericht te verkopen. Ik heb meer invloed om het verschil te maken. Frank is een absolute aanrader!Michiel Bergman – consultant Intrum Justitia

 

 

POINT gericht verkopen